چشم‌پوشی از دستورات نوار دستور
پرش به محتوای اصلی
MAPNA MRC

بازدید مدیر عامل محترم گروه مپنا از پروژه خط 6 متروی تهران

روز شنبه مورخ 13/06/1400 مدیر عامل محترم گروه مپنا به همراه اعضای محترم هیئت مدیره شرکت احداث و توسعه ریلی مپنا و سایر مدیران ذیربط از پروژه خط 6 متروی تهران بازدید نمودند.

روز شنبه مورخ 13/06/1400 مدیر عامل محترم گروه مپنا به همراه اعضای محترم هیئت مدیره شرکت احداث و توسعه ریلی مپنا و سایر مدیران ذیربط از پروژه خط 6 متروی تهران بازدید نمودند.
پروژه خط 6 متروی تهران به طول 31 کیلومتر و مشتمل بر 27 ایستگاه از دولت آباد واقع در جنوب شرق تهران شروع شده با عبور از میدان خراسان، میدان امام حسین، میدان ولیعصر، دانشگاه تربیت مدرس، مرزداران و شهران به ایستگاه کوهسار در شمال غرب تهران می رسد. قرارداد مهندسی، تدارک و اجرای کلیه تجهیزات الکتریکال و مکانیکال پروژه در سال 1395 با کنسرسیوم بانک شهر – گروه مپنا – شرکت احداث و توسعه ریلی مپنا – شرکت سابیر بین الملل منعقد گردید. در حال حاضر فاز اول و دوم پروژه تکمیل و به بهره برداری رسیده و فاز سوم پروژه قرار است در سال 1400 انجام پذیرد. توسعه جنوبی مترو خط 6 تهران از ایستگاه دولت آباد تا حرم حضرت عبدالعظیم به طول 6 کیلومتر و مشتمل بر 4 ایستگاه در حال اجرا می باشد.
در ابتدای بازدید، آقای دکتر علی آبادی مدیر عامل محترم گروه مپنا به اتفاق آقای مهندس احمدی مدیر عامل بخش ریلی و آقای مهندس بهجت در دفتر پروژه واقع در کیانشهر حضور یافتند و توضیحاتی در خصوص پروژه توسط آقای دکتر جواهری مدیر عامل شرکت احداث و توسعه ریلی مپنا در خصوص پروژه مترو خط 6 و سایر پروژه های جاری و برنامه های آتی شرکت ارائه گردید. سپس با حضور آقای مهندس امام مدیر عامل شرکت متروی تهران و مدیران حاضر از شرکت مترو تهران، شرکت مشاور بهرو، شرکت احداث و توسعه ریلی مپنا و شرکت سابیر بین الملل از ایستگاه شهید رضایی واقع در خیابان 17 شهریور بازدید به عمل آمد. این ایستگاه در حال آماده سازی برای افتتاح و بهره برداری می باشد. در این بازدید گزارشی از پیشرفت پروژه و اقدامات انجام شده برای بومی سازی تجهیزات الکتریکال و مکانیکال مترو در کشور به ویژه در شرکت های گروه مپنا ارائه گردید که مورد توجه قرار گرفت.