چشم‌پوشی از دستورات نوار دستور
پرش به محتوای اصلی
MAPNA MRC

نگهداری، تعمیرات و بازسازی خطوط ریلی

    • شرکت احداث و توسعه ریلی مپنا از سال 1397 با قرارداد بازسازی شبکه برق بالاسری خط 5 متروی تهران (خط تهران-کرج) به عرصه تعمیر و نگهداری خطوط ریلی و تاسیسات مرتبط با آن ورود نموده است و در جهت تکمیل این شاخه از خدمات، تعمیر و نگهداری مستمر سامانه­ های تامین توان و مخابرات برخی خطوط متروی شهری را نیز بر عهده گرفته است.

      با توجه به اینکه طراحی و اجرای بسیاری از تجهیزات و سامانه­ های خطوط مترو توسط شرکت احداث و توسعه ریلی مپنا صورت می ­گیرد، گروه­های تخصصی این شرکت تسلط بسیار خوبی روی تست ­های روتین تجهیزات و بازرسی ­ها و اقدامات نگهداری برنامه ریزی شده دارند.

      از سوی دیگر اطلاعات وسیع گروه­ های طراحی شرکت در زمینه سامانه ­های ریلی و شیوه عملکردشان در شرایط اضطرار، موجب می­ شود در صوت وقوع حادثه و خرابی های ناگهانی تجهیزات، پشتیبانی فنی کافی برای اتخاذ بهترین تصمیم برای تغییر موقت شیوه بهره ­برداری و همچنین انجام تعمیرات در کوتاه ­ترین زمان میسر شود.  

      چرا بهتر است نگهداری و تعمیرات خطوط ریلی را به ما بسپارید:

      • دانش ما در زمینه طراحی و اجرا، بازنگری و ارتقاء طرح ­ها در حین تعمیر و نگهداری را میسر می نماید.
      • ارتباطات وسیع با سازندگان و قرادادهای جاری با ایشان، موجب تسهیل در تامین قطعات یدکی و استفاده از خدمات تخصصی ایشان می­ شود.
      • با تسلط بر طیف وسیعی از تکنولوژی­ تجهیزات و ارتباطات فنی با سازندگان،­ بازنگری در شیوه بازرسی­ های روتین و تعمیرات پیشگیرانه مرسوم در متروها امکان­پذیر است.
      • آموزش و ارتقاء دانش پرسنل بهره ­برداری در حین انجام تعمیرات و نگهداری تجهیزات میسر می­ شود.


  • ​​