چشم‌پوشی از دستورات نوار دستور
پرش به محتوای اصلی
MAPNA MRC

ساخت ایستگاه و دپوی تعمیرات خطوط ریلی


شرکت احداث و توسعه ریلی مپنا از سال 1399 با اخذ پروژه احداث یک ایستگاه در توسعه جنوبی خط 6 متروی تهران و موفقیت در مناقصه دپو خط 6 مترو تهران ، به حوزه ساخت ایستگاه­ و دپوی ریلی ورود نمود. تصمیم ورود به حوزه ساخت و ساز در پروژه­ های مترو به منظور توسعه خدمات و به پشتوانه تجارب وسیع در زمینه طراحی و اجرای تجهیزات الکتریکی و مکانیکی خطوط مترو رخ داده است.

با توجه به اینکه اجرای صحیح فصول مشترک بین تجهیزات و طرح ­های ساختمانی موجب ایجاد زیرساخت مناسب برای بهره برداری متروها و افزایش ایمنی آن­ها می­ شود، شرکت احداث و توسعه ریلی مپنا  با تسلط بر جدیدترین استانداردهای بین المللی و با دانش عمیق در زمینه طراحی فصول مشترک تجهیزات و ساختمان، می­ ​تواند بهترین انتخاب یرای کارفرمایان باشد تا دغدغه­ تفاهم فنی و مهندسی بین پیمانکاران تجهیزات و ساختمان را مرتفع نموده و از اجرای صحیح فصول مشترک اطمینان حاصل نمایند.

به منظور خلق مزیت ­های فوق، شرکت احداث و توسعه ریلی مپنا ورود به دو بخش ایستگاه و دپو را برای آغاز فعالیت ساخت و ساز در مترو انتخاب نموده، چرا که بیشترین فصل مشترک با تجهیزات در آن بخش ­ها شناسایی می­شود و طراحی و اجرای صحیح آن­ها می­ تواند در موفقیت پروژه­ های مترو نقش اصلی را داشته باشد.

چرا بهتر است ساخت ایستگاه و دپوهای خطوط ریلی را به ما بسپارید:

  • بهینه سازی ابعاد فضای نصب تجهیزات و ظرفیت تاسیسات عمومی آن
  • افزایش دقت در اجرای الزامات فنی تجهیزات در بخش­ های مختلف از جمله سازه و نازک کاری 
  • برنامه ریزی و اولویت بندی ساخت ایستگاه، متناسب با نیازمندی­ های تجهیزات و الزامات راه ­اندازی
  • ارتقاء و به روز رسانی مستمر طرح­ ​های ساختمانی، متناسب با تکنولوژی منتخب کارفرما در بخش تجهیزات​
    ​​